Reference

Výběr spokojených klientů a co o nás napsali.

AVON Cosmetics, s.r.o.

AVON Cosmetics, s.r.o.

Díky Data Mind využíváme segmentaci našich zákaznic již téměř 3 roky. Honza Matoušek a jeho tým nás provázeli od počátečního konceptu přes extrakci dat a jejich zpracování po implementaci výsledného modelu do našich systémů. Celý koncept se prokázal jako vysoce funkční, díky němu lépe cílíme na jednotlivé zákaznice a šetříme náklady při jejich oslovení.

Pavel Semerák, Marketing & Digital Analysis Supervisor
Innogy Energie, s.r.o.

Innogy Energie, s.r.o.

Data Mind nám v expresním čase vytvořili tři modely pravděpodobnosti uzavření smlouvy (propensity-to-buy). Firma byla nápomocná od tvorby projektu po implementaci. Od začátku do konce byli našimi průvodci po světe prediktivní analytiky a data science.

Jan Vodička Novák, Solution Manager B2B
Jindřich Švec, Head of B2B
T-Mobile Czech Republic, a.s.

T-Mobile Czech Republic, a.s.

Firma Data Mind nám pomohla s vytvořením velmi sofistikovaných datových modelů na poli zákaznického chování. Jejich expertízu v oblasti telco a data miningu mohu s klidným svědomím doporučit.

Adéla Ráčková, Senior Head of CRM
Philips Česká republika, s.r.o.

Philips Česká republika, s.r.o.

Data Mind nám poskytl globální pohled na digitální kampaně a jejich efektivitu s jasnými závěry. Díky vyhodnocení od Data Mind můžeme lépe alokovat prostředky na jednotlivé složky online marketingu. Zpracování dat, výstupů a komunikace probíhá s Data Mind na velice profesionální úrovni a s osobním přístupem.

Jiří Maier, digital marketing manager CE
AAA Auto, a.s.

AAA Auto, a.s.

Spolupráce s Data Mind je pro nás zářným příkladem toho, jak se sdílením nejlepších zkušeností mezi zdánlivě neslučitelnými odvětvími dá dosáhnout skokových zlepšení v efektivitě marketingových aktivit. Za přínos pro rozvoj našeho marketingu a obchodu  jsme panu Matouškovi a jeho týmu velice vděčni.

Prediktivní modely od firmy Data Mind nám umožnily rozeznat potenciální zákazníky a zaměřit se na ty nejperspektivnější z nich.

Ing. Jan Dobiáš, marketing & communication director
Viktor Cirbus, head of data science department
Internet Retail, a.s. - Kasa.cz

Internet Retail, a.s. - Kasa.cz

Spolupráce s Data Mind si cením, protože k nám přináší zkušenosti z věrnostních programů a se segmentací zákazníků. Na spolupráci oceňuji, že firma se zamýšlí nad komunikací z pohledu zákazníka, doručuje výstupy včas a je flexibilní.

Ema Matějů, marketingová ředitelka ČR a SR
Lekarna.cz

Lekarna.cz

S Data Mind jsme zatím řešili zákaznickou segmentaci, ze spolupráce jsme nadšení. Přináší pokročilou analytiku, na kterou interně nejsme vybaveni, a skvělou interpretaci dat. Stále více je chápeme jako profesionální konzultanty pro naše podnikání, na které se vyplatí obrátit.

Milan Duda, marketing manager
BLAŽEK PRAHA, a.s.

BLAŽEK PRAHA, a.s.

Data Mind nám umožnil mnohem lépe pochopit chování našich zákazníků. Díky prediktivním modelům se nám daří podstatně lépe cílit direct mailové zásilky a upevňovat vztahy s našimi stálými zákazníky.

Antonín Wierer, retail & marketing director
Sdružení SOS dětských vesniček

Sdružení SOS dětských vesniček

Spolupráce s Janem Matouškem a jeho firmou Data Mind je dlouholetá a rozhodně bychom neměnili. Naposledy pro nás firma Data Mind zpracovala závěrečné zprávy ze tří zemí mezinárodního výzkumu v expresním čase a v perfektní kvalitě.

PhDr. Hana Pazlarová, Ph.D., předsedkyně předsednictva
Formica Group, s.r.o.

Formica Group, s.r.o.

Data Mind nám několikrát pomohl pomocí prediktivního modelu splnit obchodní cíl, který na první pohled nebyl patrný.

Josef Juránek, jednatel společnosti
B. Braun Medical, s.r.o.

B. Braun Medical, s.r.o.

Data Mind nám poskytl perfektní zpracování dat z výzkumu a dodal ho ještě před termínem.

Mária Molková, koordinátor online marketingu
Bonami

Bonami

Rád bych poděkoval za spolupráci na segmentaci Bonami zákaznické báze. Data Mind odvedl dobrou práci a rozhodně ho budu doporučovat dále.

Jan Vrána, Digital Sales Manager
Kytary.cz

Kytary.cz

S Data Mind spolupracujeme již řadu let a na projektech jsme vždy dostali kvalitní know-how z oblasti data science. Důležitý je pro nás přesný prediktivní model poptávky od Data Mind, který využíváme při nákupu zboží. Pomáhá nám se zlepšením dostupnosti zboží a s efektivním využitím pracovního kapitálu.

Vladimír Myslík, jednatel
Seznam.cz

Seznam.cz

S Data Mind se nám podařilo sestavit detekci anomálií, která v reálném provozu zachraňuje jak revenue pro firmu, tak nás učí zametat si před vlastním prahem.

David Kroupa, Manažer týmu Analytiků
PetExpert Europe, s.r.o.

PetExpert Europe, s.r.o.

Data Mind pro nás udělal pomocí umělé inteligence a rozpoznání jazyka NLP klasifikační model ke klasifikaci oborů s vysokou přesností.
Řešení se ukázalo jako vysoce efektivní a účinné řešení pro předvídání specialisty, ke kterému by mělo být zvíře odesláno, na základě popisu jeho stavu s celkovou přesností přibližně 80 % a rychlou odezvou 0,03 sekundy.

Jan Moravec, spoluzakladatel PetExpert.cz
inSPORTline

inSPORTline

Společnost Data Mind nám dodala kompletní datové řešení postavené na produktu Microsoft Fabric. Řešení využívá pokročilou architekturu a poskytuje veškeré obchodní a marketingové reporty, včetně integrovaných reportů z Google Analytics a kompletních dat. Jsme s jejich službami velmi spokojeni.

Jirka Samek, CMO, inSPORTline
Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS