Analýza nákupního košíku (Next best offer)

Chcete vědět, které související produkty nabídnout zákazníkům při jejich nákupu. Díky analýze jejich chování a prediktivní analytice se to dozvíte.

Zvýšení prodejů doporučením vhodných produktů

Zákazník většinou nekupuje jeden jen produkt a příslušenství k němu, jeho nakupování je často ovlivněno i životním stylem. Vezmeme historická data prodejů a na základě korelací mezi produkty a zákazníky určíme, co a s jakou pravděpodobností si zákazník koupí. Všechna tato data vložíme do prediktivního modelu založeného na statistických výpočtech a výsledkem je product recommander, který konkrétnímu zákazníkovi doporučí produkt nebo produkty, které nutně potřebuje nebo mu chybí, a zvýší tak šanci na prodej. Přínosem je pak zvýšení prodejů, posílení vztahů se zákazníkem a vyšší konverzní poměr.

Data Science - Data Mind - Analýza nákupního košíku (Next best offer)

 

SLOVNÍČEK:

APRIORI – Algoritmus, který se nejčastěji používá k detekci souvislostí mezi produkty.

Analýza nákupního košíku – Analýza, která určí míru vzájemné závislosti prodejů jednotlivých položek. Využívá APRIORI algoritmů.

Next best offer – Systém doporučující zákazníkovi, co si má koupit na základě jeho předchozích nákupů. Předchází mu analýza nákupního košíku.

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS