Chcete znát přínosy marketingových kampaní, efektivitu vašeho portfolia. Potřebujete vědět, kde postavit novou prodejnu?
Správně nastavená marketingová strategie je vlajkovou lodí úspěšného businessu. Díky dnešním technologickým možnostem a obrovskému množství dat, které firmy produkují, je nevyužití různých druhů marketingových analýz jak střílení naslepo.
Analyzujeme chování zákazníků a produktová portfolia v návaznosti na marketingové kampaně a vliv slevových akcí na obrat a zisky. Při výpočtech zohledňujeme trendy, sezonalitu a vliv chování konkurence. Využíváme data z webů, sociálních sítí, interních systému i ta veřejně dostupná. Na základě vašich požadavků identifikujeme mimo jiné i nejperspektivnější místo pro vaší novou prodejnu.
SLOVNÍČEK:
Potenciál trhu - Je možné stále zvyšovat prodeje stávajících produktů nebo je třeba Váš produkt inovovat? Analýza tržního potenciálu určuje zbývající velikost a kvalitu trhu, který oslovujeme.
Životní cyklus zákazníka Tento analytický koncept zobrazuje typický průběh zákaznické zkušenosti od akvizice (získání zákazníka) přes rozvoj (developement, upsell, cross sell) po udržení zákazníka (retence, churn).
Analýza nákupního koše - Analýza, která určí míru vzájemné závislosti prodejů jednotlivých položek či produktových kategorií.
Vyhodnocení kampaní Informuje nejen o výši obratu, ale také o účinnosti řízení marketingové komunikace včetně efektu na počet zákazníků.
Vyhodnocení věrnostních programů Vyhodnocuje nastavení věrnostních mechanismů z hlediska efektu na loajalitu zákaznického kmene a z hlediska vlivu na provozní zisk.
Návratnost (ROI) Návratnost investice vložené do kampaně se obvykle vyjadřuje jako zisk z kampaně na jednu vynaloženou peněžní jednotku. Například ROI = 2 znamená, že každá vynaložená koruna na kampaň nám přinesla 2 Kč zisku.