Zvyšte výkon a efektivitu vaší firmy díky umělé inteligenci (AI) a machine learning. Automatizujte interní procesy, výrobu nebo komunikaci se zákazníky.
Provedeme vás od konzultace k vašemu konkrétnímu použití, tedy od výběru a přípravy dat, přes návrh a architekturu modelu, jeho trénování a evaluaci, až po nasazení do praxe. Prostě end-to-end.
Umělá inteligence není jen hračkou. Skutečně pomáhá, tam kde je nejvíce potřeba. Nejen, že píše reklamní a ostatní texty, ale skutečně vytváří části nového světa. Takže navrhuje smlouvy, reklamní obrázky a dokáže řídit dennodenní konverzace. AI také prodává, a to i tam, kde je potřeba zákazníka dobře informovat. Standardem je inteligentní průvodce, nikoli tupý doporučovač. Datová revoluce, nikoli již verze 2, ale přímo „na druhou“ přichází teprve teď, když stroje dovedou myslet a formulovat své myšlenky.
Chcete-li do svého obchodu robotického pomocníka, čtěte dále. Plná automatizace rutiny je tu. Nejen pro volný čas, ale i pro práci.
Proč s námi? Máme to rozmyšlené. V první fázi identifikujeme růstové příležitosti. V poslední integrujeme AI do vašich systémů.
Nejde o to vynalézat kolo, ale využívat jej tak, aby bylo co nejefektivnější. Například váš chatbot bude lépe než vy schopen porozumět potřebám zákazníků díky optimalizaci paměti a kontextových znalostí. Jak to? Optimalizujeme mu počet paměťových „buněk“ tak aby chápal svoji úlohu, svět, zákazníka i obchod. A zapojíme ho do nejvíce AI-ready cloudu jménem Microsoft Azure. Navíc ho vybavíme záměrem vyřešit problém, prodat, či informovat zákazníka. Konec rutiny, začátek zábavy. Pokud jde o výběr mezi použitím modelu GPT a jiných možností, můžete nechat rozhodnutí na nás.
Umělá inteligence se hodí všude, kde je potřeba reagovat na základě předchozí zkušenosti, která je zachycena v datech.
Namátkou: Chatbot, zákaznický servis či konverzační agent. Mít někoho k dispozici 24/7 tak, aby byl zákazník okamžitě obsloužen se hodí. Umožňuje to nejen reagovat okamžitě, cíleně a efektivně, ale zároveň i uvolňuje ruce lidským kolegům, kteří se mohou soustředit na složitější úkony.
Pak zde máme umělou inteligenci ve světě obrázků, která dokáže mimo jiné hlídat vady a neobvyklé stavy ve výrobě.
A zpracování jazyka nám pomůže i v klasifikaci zákazníků. Nedávno jsme v Data Mind dokončili projekt, který zatřiďoval textové lékařské zprávy ke správným specialistům s 93% přesností.
Na letištích již AI úřaduje v ověřování obličejů i otisků prstu a tím samozřejmě možnosti AI nekončí. Máte svůj nápad – sem s ním!
Využití neuronových sítí a umělé inteligence (AI) je obvyklé v těchto oblastech:
Zde jsou různé možnosti použití modelů umělé inteligence ve firmě:
Tyto jsou jen některé z mnoha možností, jak lze umělou inteligenci využít ve firmách ke zlepšení efektivity, inovaci a konkurenceschopnosti. Máte svůj nápad? Přijďte s ním za námi, pomůžeme vám.